2009-12-03. Mycket att göra.

Så, då var hon inflyttad i sin lägenhet.
Tack alla som var med och hjälpte mig att få upp allt så fort!

Lite ensamt är det väll. Men jag har ju Nils som hjälper mig massor :) Allt har ju inte riktigt kommit på plats men det kommer väll imorn.

Hunden har också varit på besök. Nils hjälpte mig att ta ut henne innan jag skulle ha mitt prov så att jag kunde förbereda det :) Mycket uppskattat må jag säga :)

Schemat för imorgon lyder;

Upp 09.00-10.00
11.00 Hem till föräldrarna och ta ut hunden, ringa mamma och övertala henne att komma tidigare så att hunden inte behöver vara ensam så länge.
14.30 Ut med hunden igen.
16.00 Hem och städa undan alla flyttlådor och slänga det som ska slängas. 
18.00 Duschen. 
19.00 Folket kommer. 

Usch.. Fullt upp totalt. 

Nä, göra annat nu.



Incomplete

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0