2009-10-11. Blandade tankar.

Först och främst, så är jag på bättre humör idag.. Har fixat alla mina böcker. På ett mycket billigt sätt, vilket är mycket skönt.
Får låna naturboken av Linnea, då hennes pappa har skrivit den.
Sen gick jag till gymnasieskolan här och fick låna de andra böckerna. Som visade sig vara lärarböcker. Men det gick bra ändå. Så man kan till viss del säga att jag nu har tjänat 1000 kronor :) Det betyder att jag tänkte lyxa till det lite i helgen.
Liten flaska vodka i fredes. Sen funderade jag på en Captain Morgan på lördag med lite cola och lime. Hmm.

En annan bra sak är att pappa kom hem i fredes. Det är jätteskönt att ha honom hemma. Har faktiskt saknat honom en hel del. Någon att sitta och prata med om nästan ingenting. Det kan man inte riktigt göra med mamma.

Yeye, i fredes så var det fest hos Marie med middag, tacos. Helt sjukt gott. Bröden var lite krångliga och den gröna smörjan ( kan faktiskt inte stava det ) var iaf lite märklig i smaken. Tror att det var för lite av grönsakerna i och för mycket pulver. Anledningen till att jag kan klaga på det är ju för att jag själv gjorde den. Gjorde som det stod på förpackningen men icke sa nicke. Kanske bäst att köpa en färdig nästa gång.. onyttigt.. men antagligen godare..
Yepp, vi var först sex personer som satt och åt tillsammans, mycket, mycket trevligt. Många skratt och glada miner. Sen kom det lite fler människor och sen var spelen igång. Vi spelade Ring of fire (Jonas version), sen fuck the dealer och sen bestämde vi oss för att spela Twister.
Jag hade faktiskt för mig att det var roligare förr, men sen fick jag rätt så tråkiga fläckar och stod upp ungefär hela tiden. Så jag tog på mig äran att snurra pinnen ist..

En liten stund bestämde vi oss för att dra in till stan.. Bulls och en massa alkohol.. Oj oj oj säger jag bara.
Men jag och Marie hade fruktansvärt roligt.

Jepp, jepp sen igår var det fest ute hos Dan för att fira Malin, mycket trevligt. Bra folk att festa med. Sociala, trevliga och dömmer inte en förrän man hunnit bevisa vem man är.
Och de har även mycket rolig humor..(lik min då alltså)

Nu sitter jag och väntar på mat. Ska bli gott med pommes och fisk. Någon konstig sås till detta så vi får se hur det blir allt tillsammans.

Ha det bra alla.



We Cry

Kommentarer
Postat av: lsdkl

kjdsflkjsa

2009-10-28 @ 20:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0