2009-10-30. Tyringe.

Nu har jag varit här i fyra dagar. Sover hos Sandra och Jonas. Väldigt trevlig om jag får säga så.
Jag har egentligen inte mycket att säga.. Ville bara ha något att skriva för att Thomas klagade över att jag inte skriver.

På lördag är det maskerad. Jag kommer i alla fall vara en av de bäst utklädda. LÄTT! Det är fyra personer som vet om det och jag kommer i alla fall vara delad förstaplats med en av dessa.
Kommer bli bra.
Det är rätt skönt att man verkligen ger sig in på att kunna betala för det man klär ut sig till eller verkligen lägger en bra tanke bakom det.
Förr var man gärna ett spöke, död eller hora ex. För killar var det att man var dracula eller en tjej. Jippie!

Men som sagt. Denna gången kommer det att vara riktigt nice. Även om jag kommer se ut som en person som man helst inte blir attraherad skiter jag faktiskt i vilket på.

Jag kommer vara nice och de är det som är huvudsaken.

Nu ska jag fortsätta se the X-men, the last stand.

Ha det!



Do You Know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0