2009-09-07. 9 dagar kvar.

Snart är det dags för Dublin, och jag kan knappt vänta. Jag skyggar fruktansvärt mycket för just flygningen. Både jag och M har haft olika drömmar om denna dagen om att flyga. Men vad jag vet är M inte rädd för att just flyga, så hon är väll bara nervös inför resan. Visst, det är jag också. Hoppas bara inte att det kommer regna för mycket. För då kommer det bara att bli för tråkigt. Eller, kanske inte. Men man kan ju inte precis låta bli att oroa sig.

Jag börjar även bli nervös för lägenheten som pappa ska titta på åt mig. Vill så gärna flytta nu, men är väll mest orolig att om jag inte får denna så kanske det kommer att ta evigheter innan jag får en sådan här chans igen.

Har äntligen fått mina nya böker förresten. 1101 kronor kostar dessa 2-3 kilos böckerna. Helt sjukt att så mycket pengar går åt på bara litteraturmaterial.
Usch!

Jaja, snart duschen. Ska nog springa en runda först.
Ha det.
//Mellie


I Am Not Prepared To Be Strong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0