2009-09-08. Ångest!

Jga har nästintill inte gjort något alls idag.
Bara för det ska jag faktiskt gå ut och gå. Jättemycket. Ska hitta min mp3 så att jag kan fylla den med bra musik som gör att man ökar tempot lite när man går.

Hade varit kul att gå med någon tyvärr. Men ingen har tid. Men sen när M kommer hem. Så mycket vandring det kommer att bli i Dublin.
Vi har kommit överrens om att vi ska fundera över att gå in på Guinness bryggeri eller inte, men vi får helt enkelt se vad som kommer hända.
Jag vill hellre ut till bergen och titta på naturen där ute.
Har lagt ut bild på det innan.

Jaja, får gå ut och röra på mig nu.



I'm Not A Sinner, Nor A Saint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0