2009-09-08. Riktigt trött.

Sitter och småpluggar lite. Men håller mest på med Dublin fortfarande faktiskt.
Förlorade allt när min dator överhettades och stängde av sig.
Inte roligt alls. Förlorade typ 2-3 dagars arbete med det, och vill gärna ha det gjort innan jag ska börjar plugga helt igen.

Usch vad jag börjar bli nervös över Dublin. Eller egentligen är det ju inte Dublin utan flygningen. Tyvärr kan man ju inte vara full när man flyger. Men jag hade gärna varit det. Även om flyget går redan halv 11 ska jag dricka öl innan. Så är det bara!
Inget snack om saken. Ska dricka en eller två innan och sen lite fler på planet.
Som sagt, hatar att flyga.
Måste vara helt avslappnad när jag gör det. Men alla säger att jag typ ska ta en sömntablett, mp3 och sova under hela resan. Det kommer verkligen inte gå.
Först och främst, jag tar inte sömntabletter, kan inte sova med mp3 och jag kan inte sova under en sådan händelse.

Jag bokade ju sittplatserna själv så om vi skulle krascha kan man ju hoppas att vi lever längst eftersom vi sitter längst bak till vänster. Plats 25 A och 25 B.
Usch, nu blev jag ännu mer nervös.
Jaja, lite mer planering inför Dublin, för imorn blir det inte så speciellt mycket då det blir råplugg hela dagen så att jag inte hamnar back direkt. Ska skriva ut mina Studieguider också. Det kommer att ta lite tid.




In My Mind Is You


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0