2009-09-09. Pluggtid.

Nu har jag i alla fall kört klart för idag och nu är det nog inte lång tid kvar. Lärde mig ett par smarta knep också, vilket kan vara bra att veta.

Jag vet om att jag ska plugga nu egentligen. Har prov imorgon och inlämning på fredag och det känns som om jag inte ens har börjat plugga till det.
Provet är inte så speciellt svårt, det är bara muntligt så det ska nog gå bra.
Men inlämningen i Svenska kommer bli rätt så tuff.
Det kommer bli plugg för hela slanten imorgon.

Ska ta ner datorn till vardagsrummet också, så att jag inte har en massa störande saker omkring mig. Som min stationära dator, tvn och dvdn.

Men jag måste verkligen få skriva av mig ibland, och just nu känner jag bara för att ja, jag vet inte. Något dumt i alla fall. Som att kasta glas mot väggarna, eller ja, det jag kan få tag i.
Blir så irriterad. Finns människor som säger att de kommer att ställa upp för en.
Men vad händer? Jo, precis som vanligt, man skriver, ringer, messar dem och frågar om de ska med och göra det ena eller det andra. Men nej, de pallar inte.
Säger en sak och gör en annan.
Har levt tillräckligt med det! och jag måste säga att jag är riktigt trött på det nu.

Förhoppningsvis flyttar jag snart och kommer förhoppningsvis känna att jag börjar om helt på nytt. Nya tag, nya steg mot framtiden som jag längtar så efter.

Nä, måste gå ner och plugga nu.



I Can't Even See If This Is Really Me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0