2009-09-11. Grattis till körkortet Tobbe!

Eller, har pluggat lite grann. Men nu pluggar jag faktiskt som mest.
Tackar för igår, bakade och sjöng singstar hos Dan och Malin igår. Jätte trevligt. Vann över Dan med säkert 10-0.5.
Tror inte han blir så glad när jag skriver detta offentligt om att han suger dase.
Men man var ju tvungen att inviga den nya singstarskivan som han hade fått i födelsedagspresent.

Ikväll är det fäääääst.!
Ska bli riktigt roligt.
Ska försöka att bli klar med plugget så att jag kan skicka iväg det, så att jag kan åka ut och äta pizza med Malin, Dan och några fler.

Tobbe har även klarat sitt körkort idag!
GRATTIS TILL DIG!!

Nä, nu måste jag plugga.

Ha det.



To Late To Apologize

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0