2009-09-14. 2 dagar kvar.

Nervös jag börjar att bli nu.

Men ska ändå bli skönt att komma iväg. Har ju pluggat nu varje dag sen den 29;e juni. Riktigt tråkigt. Har knappt haft sommarlov. Men vad gör man? Det har ju inte precis varit en bra sommar heller. Men jag har faktiskt badat i havet i år.

Nä, måste få tummen ur röven och plugga lite. Inlämning imorn och måste verkligen bli klar. Helst idag.
Marie kommer imorn och då är det den sista planeringen som gäller.
Vill även ha tillbaka mitt förra arbete så att jag vet att jag gör rätt. Skickade det i fredes och har fortfarande inte fått svar.
När jag läste Historia så fick jag svaret redan dagen efter.

Ha det.



I Think We Have An Emergency

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0