2010-02-04. Isdrottning på Kvickbadet.

Så sant som det är sagt.

Kom hem vid 4 i morse och la mig ja, ungefär nästan direkt.

Vaknade vid halv 11 tiden och packade en korg i köket fullt med frukost. Flingor, mjölk, knäckebröd, smör, skinka, juice, ett glas, en skål och en sked.

Sätter mig ner, och efter en bra stund börjar jag att äta min frukost, då skriver Nils och säger att när han har ätit lunch, kommer han, och då ska vi ut och gå.
Det jag har på mig i det tillfället är trosor och en morgonrock och såg förfärlig ut.

Så det var bara att få bort frukosten, på med kläder, fixa frillan, lite smink och kläder på.

På med stövlarna, som Zigge ätit lite av (Emelie och Niclas lille hund).
Och sedan ut i värmen.
Med någon plusgrad och en värmande sol begav vi oss ner till stranden och jag började utforska snödrivor. Upp till knäna kom jag i alla fall på någon driva, gick sedan ut lite på bryggan och skulle gå av och bort mot Nils.

Så klart var där också som djupast och det kändes som hela jag bara for igenom snön. Ända upp till knät, skrek gjorde jag också. Jag som aldrig skriker.

Jaja. Nu sitter jag i alla fall och väntar på Beck på Tv1000.
Lite snuvig har jag också blivit så får kurera mig lite.



Burn Baby Burn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0