2010-02-04. Ny design, igen.

Som sagt, ny design. Hoppas att jag känner bättre för att skriva med denna.

Lite information som hänt den senaste tiden.

Firade min födelsedag hos Nils, uppskattades verkligen. Blev en oväntat god middag och lite dricka till detta.
Vi begav oss sen ner till Stiffes för att ta ytterligare en öl. Det blev lite fler, och vid 00-tiden gick vi vidare in till Niclas och Emelie då de hade lite softishkväll. Efter ytterligare öl bestämde vi oss för att bege oss hem till Nils för att sova.

Kan ärligt säga att jag nog aldrig sovit så hårt som den natten.
Vaknade upp nästa morgon och känner att jag inte vet vart jag är. Detta på grund av att jag och Nils bytt plats under natten utan att jag hade märkt det.

Lite häftig känsla att man sovit så hårt. Sen blev det vandring hemåt för att göra sig redo för utgång med Sara. Var bakfull hela kvällen men lyckades ändå ha ett bra shot race med Sara, 16 shotar för mig och 17 för henne. Sen var hon mycket kall och frusen. Hon blev av med sitt bankkort ute i snön någonstans och vi bestämde oss för att en taxi hem skulle vara det bästa.
Sen sov vi båda hemma hos mig.

Annan info.
Denna damen har faktiskt begett sig på ett litet äventyr nu i helgen som var. Hon tog på sig varma kläder och begav sig till norrland för att hälsa på moster och kusin. Även för att bete sig som ett barn och kasta sig i snö. Med snö upp till midjan var hon stolt model för fotografi, såklart med min egna kamera som syster använde.

Nej, sitter hos Emelie och Niclas nu och ska avsluta nu
ha det bra alla!



Don't Bring Flowers After I'm Dead

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0